Direktlänk till inlägg 19 mars 2007

Idag gäller det att kämpa...

Av Lina Karlsson - 19 mars 2007 17:05

Jag har nämnt tidigare att jag har haft ont i ena foten och jag har haft känningar på ovansidan av vänsterfoten sedan två veckor tillbaka. Jag fick tipset att åka till akuten idag och efter mycket väntan, haltande fram och tillbaka till röntgen låg jag på en säng och fick mitt ben gipsat. Ja ni läser rätt, gipsat, ni vet ett sådant där tjockt, vitt, hårt, klumpigt skal…det första jag tänkte på var Sunes sommar. På söndag var det tänkt att jag skulle åka till Mallorca på ett tre veckors långt träningsläger med en massa cykel och sol, men i stället kommer min vänstra vadmuskulatur att tyna bort, och vad fan ska jag göra i fyra-fem veckor? Läkaren och sjuksköterska som la på gipset skämtade lite med varandra om hur de skulle lägga på gipset för bästa resultat och utseende och där låg jag och kunde inte riktigt se det roliga med det hela. Gipset når ända upp till knäet, trots att det bara är en spricka i ett litet ben i foten.Idag får jag tycka synd om mig, idag får jag gråta. Idag får till och med ni tycka synd om mig men i morgon fortsätter livet och det gäller att göra det bästa av det. Precis som jag brukar tänka, tänker jag även idag att det var meningen att detta skulle ske och därmed försöker jag se på det positivt, men visst ibland kan det vara svårt även för mig att göra det.

 
 
Ingen bild

karro

19 mars 2007 18:18

Hej tjejen.. fan va surt att gipsa foten.. Hur blir d nu?? Du kan ju alltid ta semester å komma ner till halmstad.;). kram.

 
Emelie och K-J

Emelie och K-J

19 mars 2007 18:18

Usch då vad trist det där med foten!!
Hoppas allt går som det ska och att det är helt bra när du får ta bort gipset, så att vi ses i sommar!
en fråga, Hur har du fått sprickan? Kramar

http://www.merida-lg-triteam.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Karlsson - 18 januari 2010 08:02

Hejdå bloggplatsen, tack för mig, http://lina-karlsson.blogspot.com ...

Av Lina Karlsson - 2 december 2009 07:04

Det där var kanske inte riktigt sant. Jag har ju faktiskt tränat ändå, men kanske inte i några större mängder. Jag har även lyckats få rejäl träningsvärk i lattissimus, det är inte ofta jag har det, men det krävdes ett Wii-spel för att få det, kan ni...

Av Lina Karlsson - 24 november 2009 22:30

Löpning i morse med 5 x 2 min då jag löpte ut lite mer men med avslappnad löpning. Vänstra nedre extremiteten var inte på topp idag, ont i ljumske, vad samt fot och i kväll blev det knådning av den inre tvillingen på vänstervaden. Jag har en sena som...

Av Lina Karlsson - 23 november 2009 21:29

Ni vet, när jag inte skriver så tränar jag inte, så förutom några spontana armhävningar, fuskdips och några plankställningar har det inte bedrivits mycket träning de senaste dagarna. Jag trodde att det skulle dröja tills i morgon innan jag var jag ig...

Av Lina Karlsson - 18 november 2009 21:32

Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards