Direktlänk till inlägg 22 maj 2007

Terminsavslutning på Slussbruden

Av Lina Karlsson - 22 maj 2007 22:29

Jag är nyss hemkommen från en mycket trevlig kväll tillsammans med alla andra idrottare som är med i elitidrottsprojektet på högskolan Dalarna. Det var terminsavlutning och vi började med att spela minigolf på äventyrsbanor och därefter åkte vi ut på Runn med Slussbruden. Det blev en mycket fin kväll då solen kom fram och det var vackert ute på sjön. En god tacosmåltid intogs och stipendier delades ut. Trevligt umgänge gjorde att tiden gick fort.


I övrigt så flyter det på som vanligt. Vi har det väldigt lugnt i skolan just nu, för lugnt då det för stunden inte känns som om att vi lär oss något nytt och det är ju inte riktigt meningen med en utbildning. Jag simmade i morse och jag ändrade min teknik till det bättre vilket gjorde att jag blev mer aktiv i draget. Detta höjde motivationen, vilket verkligen behövdes så nu ser jag fram emot nästa simpass.

 
 
Ingen bild

martin

22 maj 2007 23:04

kul att simmningen går bra nu. hoppas du hittar tillbaka till det roliga på cykeln också snart.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Karlsson - 18 januari 2010 08:02

Hejdå bloggplatsen, tack för mig, http://lina-karlsson.blogspot.com ...

Av Lina Karlsson - 2 december 2009 07:04

Det där var kanske inte riktigt sant. Jag har ju faktiskt tränat ändå, men kanske inte i några större mängder. Jag har även lyckats få rejäl träningsvärk i lattissimus, det är inte ofta jag har det, men det krävdes ett Wii-spel för att få det, kan ni...

Av Lina Karlsson - 24 november 2009 22:30

Löpning i morse med 5 x 2 min då jag löpte ut lite mer men med avslappnad löpning. Vänstra nedre extremiteten var inte på topp idag, ont i ljumske, vad samt fot och i kväll blev det knådning av den inre tvillingen på vänstervaden. Jag har en sena som...

Av Lina Karlsson - 23 november 2009 21:29

Ni vet, när jag inte skriver så tränar jag inte, så förutom några spontana armhävningar, fuskdips och några plankställningar har det inte bedrivits mycket träning de senaste dagarna. Jag trodde att det skulle dröja tills i morgon innan jag var jag ig...

Av Lina Karlsson - 18 november 2009 21:32

Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards