Direktlänk till inlägg 29 augusti 2007

VM...i triathlon

Av Lina Karlsson - 29 augusti 2007 17:36

Idag var det första skoldagen efter sommaruppehållet och det var med blandade känslor jag intog klassrummet men de positiva känslorna övervägde. Trevligt att träffa kompisarna och skönt att det äntligen ska bli lite ordning på vardagen.


Ikväll ska jag åka tåg. Jag ska låna en Jane Austen bok på biblan är det tänkt, se om jag kommer att sitta fördjupad i den eller om en film på datorn kommer att locka mig mer. Kanske kommer en pratglad medpassagerare börja snacka med mig, prata gör jag gärna med har svårt för att inleda ett samtal. Jag kommer nog också att lyssna på musik samtidigt som jag tittar ut genom fönstret på landskapet som susar förbi och drömmer mig bort, det är det bästa med att åka tåg. Jag ska söderut och ska åka med nattåget som vanligt... Men den här gången slutar inte resan i Lönsboda utan den fortsätter från Hässleholm där mamma och pappa hämtar upp mig och ner mot Tyskland och Hamburg, där triathlon-VM går av stapeln. Mina föräldrar skulle ändå ner dit, triathlonfantaster som de är och då var det bara för mig att hänga med. Det blir en minisemester med husvagnen och det ska bli riktigt mysigt. Tävlingarna går fredag, lördag och söndag och två svenskar kommer att delta.

 
 
Annie

Annie

29 augusti 2007 20:07

Grattis på fördelsedagen! Hoppas ni får det bra i Hamburg, heja på Erik och Lisa från mig också=)

http://www.anniegustafsson.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Karlsson - 18 januari 2010 08:02

Hejdå bloggplatsen, tack för mig, http://lina-karlsson.blogspot.com ...

Av Lina Karlsson - 2 december 2009 07:04

Det där var kanske inte riktigt sant. Jag har ju faktiskt tränat ändå, men kanske inte i några större mängder. Jag har även lyckats få rejäl träningsvärk i lattissimus, det är inte ofta jag har det, men det krävdes ett Wii-spel för att få det, kan ni...

Av Lina Karlsson - 24 november 2009 22:30

Löpning i morse med 5 x 2 min då jag löpte ut lite mer men med avslappnad löpning. Vänstra nedre extremiteten var inte på topp idag, ont i ljumske, vad samt fot och i kväll blev det knådning av den inre tvillingen på vänstervaden. Jag har en sena som...

Av Lina Karlsson - 23 november 2009 21:29

Ni vet, när jag inte skriver så tränar jag inte, så förutom några spontana armhävningar, fuskdips och några plankställningar har det inte bedrivits mycket träning de senaste dagarna. Jag trodde att det skulle dröja tills i morgon innan jag var jag ig...

Av Lina Karlsson - 18 november 2009 21:32

Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards