Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Det är det här jag lever för

Av Lina Karlsson - 14 februari 2009 18:53

Idag cyklade jag upp till sjön Vällan som ligger ovanför Falu Koppargruva. Skidåkning på en sjö innebär enbart stakning vilket skulle passa både mitt knä och träningen inför Öppet spår. Det blev två varv på niokilometersspåret, det första kördes utan stopp men under det andra blev det en del fotografering.

 

Jag vek av på ett ställe och ställde mig i solen, blundade, njöt och lyssnade på lugnet. Det var helt tyst förutom en fågel som kvittrade.


Oåkta spår


När jag var klar satte jag mig ner på mitt gamla sittunderlag, lutade mig mot en björk och drack varm chokladmjölk. Jag dricker det sällan men i en sådan här situation smakar det ljuvligt. En miniförpackning med två ballerinakex passade perfekt till.


Jag läste i tidningen i morse om en kille som spelar i ett band och han sa; ”Det är det här jag lever för”. Jag vet vad jag lever för; dagar som dessa, för friluftsliv, för fysisk aktivitet och för naturupplevelser. Det...ger mig riktig energi, njutning och lycka.

 
 
Linda

Linda

14 februari 2009 19:37

Underbart fint!

http://www.lindaeriksson.com

 
Anders Carlsson

Anders Carlsson

15 februari 2009 13:25

Härligt att se! Jag har faktiskt också åkt i kanonväder och kanonspår idag. Det var flera år sen sist...

http://anderscarlsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Karlsson - 18 januari 2010 08:02

Hejdå bloggplatsen, tack för mig, http://lina-karlsson.blogspot.com ...

Av Lina Karlsson - 2 december 2009 07:04

Det där var kanske inte riktigt sant. Jag har ju faktiskt tränat ändå, men kanske inte i några större mängder. Jag har även lyckats få rejäl träningsvärk i lattissimus, det är inte ofta jag har det, men det krävdes ett Wii-spel för att få det, kan ni...

Av Lina Karlsson - 24 november 2009 22:30

Löpning i morse med 5 x 2 min då jag löpte ut lite mer men med avslappnad löpning. Vänstra nedre extremiteten var inte på topp idag, ont i ljumske, vad samt fot och i kväll blev det knådning av den inre tvillingen på vänstervaden. Jag har en sena som...

Av Lina Karlsson - 23 november 2009 21:29

Ni vet, när jag inte skriver så tränar jag inte, så förutom några spontana armhävningar, fuskdips och några plankställningar har det inte bedrivits mycket träning de senaste dagarna. Jag trodde att det skulle dröja tills i morgon innan jag var jag ig...

Av Lina Karlsson - 18 november 2009 21:32

Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards