Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Nu så!

Av Lina Karlsson - 2 juni 2009 09:08

Jag hade tänkt inleda juni och sommaren med ett blogginlägg men med en dags försening kommer det idag. Inte för att det direkt känns som sommar just nu eftersom det regnar ute men helgen bjöd som ni vet på riktigt fint väder. I lördags arrangerades Falu triathlon och jag stod på den andra sidan för första gången, som flaggvakt, och dirigerade om cirka sjuhundra gäster som skulle på bröllop i sporthallen. Tävlingen var en viktig tävling för Sveriges juniorer eftersom det var junior-EM kval. Tio av dem som tävlade ingår i förbundets Utvecklingslag och de befinner sig i Holland nu där de ska vara i över en månad och om en vecka åker jag ner för att vara ledare för dem. Det ska bli otroligt spännande och lärorikt! Det kommer ner en ledare varje vecka och för att vi ska ha samma förhållningsregler hade vi möte i söndags. Juniorerna gjorde även tester i söndags och jag var med och granskade deras löpsteg, mycket intressant!

 

Min egen träning rullar på utan något konkret mål för tillfället. Senaste träningen gjordes igår på rullskidor i sommarvärmen och jag skippade knäskydden för första gången. Jag får tillräckligt med konstiga märken efter klocka, cykelhandskar, baddräkt, simglasögon, linne, cykeltröja, sockar, kortbyxor osv så jag behöver knappast vita områden på knäna också.

 

Nu ska jag käka frukost innan jag ska sitta i kassan på Hemköp. Men så att ni vet; jag är tillbaks.


 
 
Ingen bild

Mamma (förstås)

2 juni 2009 09:41

Hmm... Vita områden är bättre än röda med åtföljande vita efter plåster! :)

 
Ingen bild

Bergh

2 juni 2009 10:37

Välkommen! Har saknat dig!!

 
Anders Carlsson

Anders Carlsson

9 juni 2009 08:26

Välkommen tillbaka! Det var ett väldigt långt Påsklov du tog.

http://anderscarlsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Karlsson - 18 januari 2010 08:02

Hejdå bloggplatsen, tack för mig, http://lina-karlsson.blogspot.com ...

Av Lina Karlsson - 2 december 2009 07:04

Det där var kanske inte riktigt sant. Jag har ju faktiskt tränat ändå, men kanske inte i några större mängder. Jag har även lyckats få rejäl träningsvärk i lattissimus, det är inte ofta jag har det, men det krävdes ett Wii-spel för att få det, kan ni...

Av Lina Karlsson - 24 november 2009 22:30

Löpning i morse med 5 x 2 min då jag löpte ut lite mer men med avslappnad löpning. Vänstra nedre extremiteten var inte på topp idag, ont i ljumske, vad samt fot och i kväll blev det knådning av den inre tvillingen på vänstervaden. Jag har en sena som...

Av Lina Karlsson - 23 november 2009 21:29

Ni vet, när jag inte skriver så tränar jag inte, så förutom några spontana armhävningar, fuskdips och några plankställningar har det inte bedrivits mycket träning de senaste dagarna. Jag trodde att det skulle dröja tills i morgon innan jag var jag ig...

Av Lina Karlsson - 18 november 2009 21:32

Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards