Direktlänk till inlägg 1 februari 2007

Trött

Av Lina Karlsson - 1 februari 2007 18:49

När jag vaknade i morse stod det fyra personer i hallen, två målare och två bovärdar, men det är sånt man får ta ibland. Något bad blir det inte heller eftersom karet står för allmän beskådning ute i trappuppgången.


Idag blev jag filmad när jag satt och cyklade på rulle, vi har ett grupparbete i skolan där vi ska göra en rörelseanalys och vår grupp bestämde oss för att analysera "cykelrörelser". I kväll ska jag försöka plugga in benets anatomi, en repetion eftersom jag redan har läst detta men jag märker att saker och ting faller på plats nu, det som jag inte förstod tidigare, och då blir det desto roligare och mer intressant att plugga. Jag är dock väldigt trött så jag får se hur långt jag kommer i kväll. I morgon ska jag ut på ett distans pass på cykel, jag får passa på när det är så varmt ute...nollgradigt.

 
 
MIcke S

MIcke S

1 februari 2007 20:15

Åhh. Ska ni också ha runtrampsanalys. Kör ni sittandes då, uteslutande? Det vore ju bra om vi varierar lite mellan grupperna, så det inte blir ett sådant jämförande mellan våra arbeten. Min grupp skulle ju kunna köra stående cykling, det blir ju lite annorlunda då.

http://ormmicke.wordpress.com

 
Ingen bild

Lina

1 februari 2007 20:49

Jag satt ner när jag cyklade, men vi ska inte bara titta på rundtrampet utan även på förändringar i höftleden när jag ligger i bågen och när jag "cyklar uppför". Om ni tar ståendes så borde det ju bli en viss skillnad.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Karlsson - 18 januari 2010 08:02

Hejdå bloggplatsen, tack för mig, http://lina-karlsson.blogspot.com ...

Av Lina Karlsson - 2 december 2009 07:04

Det där var kanske inte riktigt sant. Jag har ju faktiskt tränat ändå, men kanske inte i några större mängder. Jag har även lyckats få rejäl träningsvärk i lattissimus, det är inte ofta jag har det, men det krävdes ett Wii-spel för att få det, kan ni...

Av Lina Karlsson - 24 november 2009 22:30

Löpning i morse med 5 x 2 min då jag löpte ut lite mer men med avslappnad löpning. Vänstra nedre extremiteten var inte på topp idag, ont i ljumske, vad samt fot och i kväll blev det knådning av den inre tvillingen på vänstervaden. Jag har en sena som...

Av Lina Karlsson - 23 november 2009 21:29

Ni vet, när jag inte skriver så tränar jag inte, så förutom några spontana armhävningar, fuskdips och några plankställningar har det inte bedrivits mycket träning de senaste dagarna. Jag trodde att det skulle dröja tills i morgon innan jag var jag ig...

Av Lina Karlsson - 18 november 2009 21:32

Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards