Direktlänk till inlägg 6 februari 2007

Grattis Anja!

Av Lina Karlsson - 6 februari 2007 21:08

Idag har jag köpt en symaskin, fantastiskt. Jag har inte sytt sedan jag gick på mellanstadiet och det enda jag minns är min syslöjdsfröken som tvingade mig att sy. På högstadiet valde jag träslöjd vilket passade mig betydligt bättre (läraren i träslöjd tyckte för övrigt att jag hade talang då han till ett utvecklingsamtal skrev "Jag tror att du har en framtid inom träslöjd" Hehe...visst! Jag kom dock på för ett tag sedan att jag vill lära mig att sy och det blir ju betydligt lättare att lära mig nu när jag har en symasin. Jag måste också gratulera Anja till VM-guldet! Vilken fantastisk idrottskvinna och tävlingsmänniska hon är!

 
 
MIcke S

MIcke S

7 februari 2007 16:36

Symaskin är det bästa som finns. Men är de inte väldigt dyra?

http://www.ormmicke.wordpress.com

 
Ingen bild

Lina

7 februari 2007 18:20

Inte om man handlar på Lidl...hehe...nu tänker du väl att det är något skit jag köpt men det går väl förhoppningsvis att sy med den och det är ju det som är syftet...jag kommer nog inte att slita på den allt för mycket. Åttahundra spänn och tre års garanti.

 
Ingen bild

MIcke S

7 februari 2007 21:23

Ja, det var billigt. I min verklighet kostar en symaskin flera tusen, så 800 kr är ett kap. Hoppas den håller och syr som den ska. Vissa av Lidls produkter lämnar ju en viss besvikelse över kvalitetén. Stoor varning för mögelgrönsakerna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Karlsson - 18 januari 2010 08:02

Hejdå bloggplatsen, tack för mig, http://lina-karlsson.blogspot.com ...

Av Lina Karlsson - 2 december 2009 07:04

Det där var kanske inte riktigt sant. Jag har ju faktiskt tränat ändå, men kanske inte i några större mängder. Jag har även lyckats få rejäl träningsvärk i lattissimus, det är inte ofta jag har det, men det krävdes ett Wii-spel för att få det, kan ni...

Av Lina Karlsson - 24 november 2009 22:30

Löpning i morse med 5 x 2 min då jag löpte ut lite mer men med avslappnad löpning. Vänstra nedre extremiteten var inte på topp idag, ont i ljumske, vad samt fot och i kväll blev det knådning av den inre tvillingen på vänstervaden. Jag har en sena som...

Av Lina Karlsson - 23 november 2009 21:29

Ni vet, när jag inte skriver så tränar jag inte, så förutom några spontana armhävningar, fuskdips och några plankställningar har det inte bedrivits mycket träning de senaste dagarna. Jag trodde att det skulle dröja tills i morgon innan jag var jag ig...

Av Lina Karlsson - 18 november 2009 21:32

Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards