Direktlänk till inlägg 4 mars 2008

Jag är triathlet

Av Lina Karlsson - 4 mars 2008 20:05

Besvikelsen har lagt sig...

...jag är glad att jag är triathlet och inte simmare:-)


Det är dags att ta nya tag i löparskorna och på(i?) sadeln.

 
 
Anders Carlsson

Anders Carlsson

4 mars 2008 22:56

Du har ingen tur direkt, men du ligger väl på gränsen till vad du tål i din träning kan jag tänka mig.

Kan du inte lägga plast runt armen och köra bentag med armarna liggande på en platta? Men det kanske sipprar in lite vatten ändå, vad vet jag. Bara en tanke...
(Du kanske kan vinka till badvakterna med handen, då borde det fungera)

http://anderscarlsson.blogg.se

 
Ingen bild

Lina

5 mars 2008 09:35

Tack Anders för ditt tips:)
Det finns ändå en risk att det sipprar in vatten. Dessutom känns det fel i höger axel/överarm när jag har underarmen uppe i luften, jag har redan testat.

 
Anders Carlsson

Anders Carlsson

5 mars 2008 12:24

OK. Tänkte väl att du hade prövat.
Jag har faktiskt också "tävlat" i Triathlon :-)
Läs här: http://anderscarlsson.blogg.se/1185864317_triathlontvlingen_gic.html

http://anderscarlsson.blogg.se

 
Linda

Linda

5 mars 2008 20:09

Tänk så stark du kommer att bli på cykeln och på hur snabbt du kommer att springa istället.

http://www.lindaeriksson.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Karlsson - 18 januari 2010 08:02

Hejdå bloggplatsen, tack för mig, http://lina-karlsson.blogspot.com ...

Av Lina Karlsson - 2 december 2009 07:04

Det där var kanske inte riktigt sant. Jag har ju faktiskt tränat ändå, men kanske inte i några större mängder. Jag har även lyckats få rejäl träningsvärk i lattissimus, det är inte ofta jag har det, men det krävdes ett Wii-spel för att få det, kan ni...

Av Lina Karlsson - 24 november 2009 22:30

Löpning i morse med 5 x 2 min då jag löpte ut lite mer men med avslappnad löpning. Vänstra nedre extremiteten var inte på topp idag, ont i ljumske, vad samt fot och i kväll blev det knådning av den inre tvillingen på vänstervaden. Jag har en sena som...

Av Lina Karlsson - 23 november 2009 21:29

Ni vet, när jag inte skriver så tränar jag inte, så förutom några spontana armhävningar, fuskdips och några plankställningar har det inte bedrivits mycket träning de senaste dagarna. Jag trodde att det skulle dröja tills i morgon innan jag var jag ig...

Av Lina Karlsson - 18 november 2009 21:32

Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards