Direktlänk till inlägg 1 februari 2008

Va?

Av Lina Karlsson - 1 februari 2008 18:38

Jag sitter i soffan och är i det tillståndet så att om någon skulle prata med mig skulle det ta fem sekunder innan jag reagerar på att någon sa något och jag skulle efter att tittat på personen någon sekund frågat; Va? Dagen började redan halv sex i morse för att jag skulle hinna med ett simpass innan skolan kallade. På vägen upp till Lugnet lyssnade jag på musik så att jag skulle piggna till eftersom jag visste att jag skulle mötas av levande ljus och lugn musik i simhallen. Passet var ett genomsimspass med fem åttahundringar med frisim och medley och jag lyckades undvika stående bröstsimmare och andra motionssimmare som det annars är väldigt lätt att irritera sig över.


I eftermiddag stack jag upp till Lugnet för att köra skate. Idag skippade jag tightsen vilket kändes bra inte minst de två gångerna jag låg med ansiktet i snön mellan skidorna. Det var dock ingen som fick nöjet att se detta eftersom det inte var så många i spåren idag. Snön vräkte ner och allt var vit/grått - marken, luften, träden och himlen. Det var tungskört vilket egentligen passade mig ganska bra eftersom det då var lättare för mig att träna in tekniken.


Väl hemma blev det en varmt bad och en kall bär- och banansmoothie. Det var en sådan stund som förgyller livet.

 
 
Ingen bild

Emelie

1 februari 2008 22:59

Vad duktig du var som gick upp så tidigt för att simma =) Det var tur att du hade passet med dig till oss andra, tack så mycket !! Ha det bra, Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Karlsson - 18 januari 2010 08:02

Hejdå bloggplatsen, tack för mig, http://lina-karlsson.blogspot.com ...

Av Lina Karlsson - 2 december 2009 07:04

Det där var kanske inte riktigt sant. Jag har ju faktiskt tränat ändå, men kanske inte i några större mängder. Jag har även lyckats få rejäl träningsvärk i lattissimus, det är inte ofta jag har det, men det krävdes ett Wii-spel för att få det, kan ni...

Av Lina Karlsson - 24 november 2009 22:30

Löpning i morse med 5 x 2 min då jag löpte ut lite mer men med avslappnad löpning. Vänstra nedre extremiteten var inte på topp idag, ont i ljumske, vad samt fot och i kväll blev det knådning av den inre tvillingen på vänstervaden. Jag har en sena som...

Av Lina Karlsson - 23 november 2009 21:29

Ni vet, när jag inte skriver så tränar jag inte, så förutom några spontana armhävningar, fuskdips och några plankställningar har det inte bedrivits mycket träning de senaste dagarna. Jag trodde att det skulle dröja tills i morgon innan jag var jag ig...

Av Lina Karlsson - 18 november 2009 21:32

Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards