Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

Variationsrikt mellanmål

Av Lina Karlsson - 17 januari 2009 15:42

Nu har jag precis haft min favoritstund på dagen nämligen eftermiddagskaffet med tillhörande godsaker. Det är inte bara intaget som gör detta till en höjdpunkt utan det är en stund på dagen då jag verkligen kopplar av. Jag tänder ljus, sätter på musik som jag känner för just för stunden och läser inspirerande bloggar. Energiboost på fler än ett sätt med andra ord.


Det jag intar till kaffet är kesella/keso, torkad frukt, nötter, frön och färsk frukt/bär och ibland mörk choklad vid vardagslyx. Det går att variera i det oändliga vilket gör det svårt att tröttna på.

Idag blev det en mix av kesella och keso smaksatt med pepparkakskryddor och en torkad aprikos som jag hackade ner. Detta toppade jag med rostade solrosfrön, underbara mandlar, äpplebitar och kanel.

 
 
Ingen bild

Linapina

17 januari 2009 20:26

Kul att du är tillbaka!
Skogshuggarkommentaren var faktiskt menad som en komplimang, men jag hör själv att det låter lite klumpigt... jag ville bara säga att du är jäkligt stark!
Har precis stoppat handen i kokande olja och är gråtfärdig. Har dessutom lyckats boka upp veckan så att jag bara har onsdag och torsdag fm kvar till träning. Hur ser din vecka ut?
Kram

 
Ingen bild

Lina

17 januari 2009 21:53

Din spontana skogshuggarkommentar tog jag definitivt som en komplimang:-), tro inget annat!

Hoppas att helgen i STHLM varit bra bortsett från din oljaincident...hur lyckades du egentligen med den?

Onsdag och torsdag förmiddag har jag inget planerat så då får vi sällskapa!

KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Karlsson - 18 januari 2010 08:02

Hejdå bloggplatsen, tack för mig, http://lina-karlsson.blogspot.com ...

Av Lina Karlsson - 2 december 2009 07:04

Det där var kanske inte riktigt sant. Jag har ju faktiskt tränat ändå, men kanske inte i några större mängder. Jag har även lyckats få rejäl träningsvärk i lattissimus, det är inte ofta jag har det, men det krävdes ett Wii-spel för att få det, kan ni...

Av Lina Karlsson - 24 november 2009 22:30

Löpning i morse med 5 x 2 min då jag löpte ut lite mer men med avslappnad löpning. Vänstra nedre extremiteten var inte på topp idag, ont i ljumske, vad samt fot och i kväll blev det knådning av den inre tvillingen på vänstervaden. Jag har en sena som...

Av Lina Karlsson - 23 november 2009 21:29

Ni vet, när jag inte skriver så tränar jag inte, så förutom några spontana armhävningar, fuskdips och några plankställningar har det inte bedrivits mycket träning de senaste dagarna. Jag trodde att det skulle dröja tills i morgon innan jag var jag ig...

Av Lina Karlsson - 18 november 2009 21:32

Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd. Jag kan springa, jag är inte rädd.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards